Menu


​Βρίσκομαι στην περιοχή του Πειραιά, ένας τύπος με... ξένη προφορά, καλοντυμένος με γραβάτα κλπ στο αυτοκίνητό του, μου ζητεί οδηγίες για να βγει στην Εθνική προς Κόρινθο, και καθώς του λέω, μου λέει ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, να σου κάνω ένα δώρο. Δουλεύω στο Valentino, και ήρθα για ένα fashion show, και μου δίνει δυο μπουφάν, που φαινόντουσαν δερμάτινα. Είναι από την collection μου κάνει, σε ευχαριστώ για την βοήθεια. Α, λέω ευχαριστώ πολύ και κάνω να φύγω, Ε, τότε άρχισε το παραμύθι, πως θέλει να πάει Πάτρα να πάρει το πλοίο και έχασε τα λεφτά του στο καζίνο χθες, και μου λέει αν μπορώ να τον βοηθήσω για τη βενζίνη, αν έχω 50€. Αρνήθηκα, και επέμενε πως μου έδωσε collection jackets που αξίζουν 400€ έκαστο, και το μόνο που ζητάει είναι μια μικρή βοήθεια για βενζίνη. Για να μην τα πολυλογώ, αφού προσπάθησα να του δώσω τα μπουφάν και να φύγω ευγενικά, με ζάλισε λίγο με ιδιαίτερη πειστικότητα. Ώσπου εκνευρίστηκα, του λέω σε παρακαλώ δεν έχω χρόνο γι αυτό, βρες κάποιον άλλο, του δίνω τα μπουφάν και φεύγω. Δεν ήμουν υποψιασμένος ότι πρόκειται για απάτη και βιαζόμουν λόγω δουλειάς. Ψάχνω τώρα στο διαδίκτυο, και βρίσκω πολλές πληροφορίες για αυτή την απάτη. Δεν θέλω να συμπεριλάβω κάποιο link αλλά αν ψάξετε κι εσείς με keywords «Italian fashion man scam», θα βρείτε αρκετές πληροφορίες από εξωτερικό.

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά
και μόνο ο συγγραφέας τους και όχι το blog ultragreece

 
Top