Menu

«Είμαι πολύ απλή και πολύ νοικοκυρά. Είμαι πραγματικά κορίτσι για σπίτι» και συνέχισε: «Είμαι το πρότυπο της κλασικής Ελληνίδας μητέρας», δήλωσε η μαέστρος και παρουσιάστρια όταν ρωτήθηκε για το πώς συνδυάζει την οικογένεια και την εργασία.Ως προς το πώς αντιμετωπίζουν τα παιδιά της την δημοσιότητα της μητέρα τους είπε: «Στην αρχή χρειάστηκε να μιλήσουμε στα παιδιά για την δημοσιότητα, περισσότερο με εμένα παρά με τον Άδωνι. Εμένα δεν με ήξεραν στην αρχή, και εγώ δεν ήξερα από τηλεόραση. Αλλά όταν ήρθε η ώρα τα παιδιά να μάθουν μερικά πράγματα, τους μίλησα» εξομολογήθηκε.Η Ευγενία Μανωλίδου αποκάλυψε πως δεν της λείπει η τηλεόραση και δεν έχει μετανιώσει για καμία τηλεοπτική της στιγμή:«Δεν μου λείπει. Αφού είμαι σε κάποιες εκπομπές, λίγο από εδώ και λίγο από εκεί, κάτι με τις συναυλίες κάτι με τα guest, όλο και βγαίνω. Δεν έχω μετανιώσει για κάτι, γιατί ήμουν αυθόρμητη. Τι να μετανιώσω; Που ήμουν αυθόρμητη; Πρέπει εκείνοι να μετανιώσουν εκείνοι που συνεχώς με κατηγορούσαν για πράγματα τα οποία έκανα πραγματικά από άγνοια, ούτε ήθελα να προκαλέσω».
Τέλος, αναφερόμενη στον Άδωνι Γεωργιάδη είπε: «Ενημερωτικές εκπομπές δεν βλέπω, εκτός αν είναι προσκεκλημένος ο σύζυγός μου, οπότε τότε βλέπω και τον Άδωνι. Κατά καιρούς τον παρακολουθώ, αλλά όχι συνέχεια. Παλαιότερα του έκανα μερικά σχόλια γιατί δεν ήξερα από τηλεόραση, τώρα που κατάλαβα τι γίνεται, απλά δεν του λέω τίποτε, θέλω να είναι καλά και να λέει αυτά που θέλει».

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά
και μόνο ο συγγραφέας τους και όχι το blog ultragreece

 
Top