Menu

Οπως δήλωσε η σπιτονοικοκυρά των παιδιών, Μαρία Κυριακάκη "πήγε η φίλη των παιδιών στο σπίτι και χτυπούσε το κουδούνι και επειδή δεν άνοιγαν φώναξε τη μητέρα μου και μπήκαν στο σπίτι, γύρω στις 5.30 το απόγευμα και βρήκαν τα παιδιά. Η μητέρα μου ειναι σε κατάσταση σοκ, δε μπορώ να την ηρεμήσω καθόλου, είμαι και εγώ χάλια, είμαστε ένα χάλι. Ηταν αγαπητά παιδιά, μας έλεγαν καλημέρα, είχαμε μια καλή σχέση, ήσυχα παιδιά, δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Τα παιδιά ήταν φίλοι από το νηπιαγωγείο και δυστυχώς το ένα πέθανε και το άλλο είναι σε κρίσιμη κατάσταση. Ήταν από τα Χανιά και ήταν φίλοι από το νηπιαγωγείο.

Απο την αρχή που τους είπε φέτος η μητέρα μου για πετρέλαιο, της είπαν κανονίστε εσεις μόνο για εσάς και εμείς θα δούμε πως θα τη βγάλουμε, δε θέλουμε πετρέλαιο. Ζορίζονταν οικονομικά και τα δύο παιδιά. Το μαγκάλι δε το άναβαν συχνά. Αναβαν ηλεκτρικα σώματα και σομπίτσες για να ζεσταθούν. Το μαγκάλι το άναψαν έξω για να ψήσουν, γιατί βρέθηκαν στο σπίτι και φαγητά και όπως είχαν τα κάρβουνα υπέθεσαν με το μυαλό τους οτι ειναι καλή ιδέα να το πάρουν μέσα να ζεσταθούν.

Δε το περίμενα αυτό το πράγμα να το ζήσω, δε το περίμενα με τίποτα. Μας κάνανε να είμαστε χειρότερα και από του δρόμου άνθρωποι. Οχι οτι του δρόμου δεν έχουν ψυχή αλλά είμασταν αλλιώς μαθημένοι. Εμείς εδώ με τρία παιδιά και εμείς με ξύλα τη βγάζουμε. Ολο περικοπές, περικοπές, που θα φτάσει αυτο; Με τι θα πληρώσουμε αυτά που μας ζητάνε.

Οι γονείς των παιδιών μας πηραν τηλέφωνο αλλά σας μιλάω ειλικρινά δε μπορούσα να μιλήσω, έστειλα τον άντρα μου. Δε μπόρεσα να τους μιλήσω, τρέμω ολόκληρη, τι να πω, χάσαν το παιδί τους" είπε συντετριμμένη η κυρία Κυριακάκη.

Δημοσίευση σχολίου

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά
και μόνο ο συγγραφέας τους και όχι το blog ultragreece

 
Top